אגרת אור לחודש תמוז תשע"ב
והפעם באגרת:
  • מאמר על חודש תמוז ומשמעותו לעבודת מודעות אישית. מה מיוחד בחודש זה,ומה ניתן ללמוד ממנו לחיינו העכשויים. למאמר המלא-
  • המלצה על ספר- "קיצור תולדות האנושות" מאת יובל נוח הררי. גם אלו מכם שלא ממש חיבבו היסטוריה בתיכון,יהנו בוודאי מהספר הזה! כאן תבינו למה....להמלצה-
  • ריקוד ספונטני...
       Zorba dance. The Greek Canadiansהמזכיר לנו שוב את כוחו והשפעתו של היחיד, הבטוח בעצמו, ומוביל מתוך שמחה ואמונה פנימית.. .. את השפעתם של המצטרפים הראשונים....וכמובן את כוחו של הביחד- הרצון בשייכות, קהילה ספונטנית, ואנושיות..ואול גם המסורת........תעונג לצפות ,לשמוע ולהתמלא בהשראה!!!
 
עדכונים:
  • "שישי נשי"- והפעם מפגש בנושא הצ'אקרות, יתקיים ביום שישי ה6/7/12 ב 8:30 בכרמיאל. כל הפרטים בהזמנה המצורפת המפגש פתוח לכל הנשים. מוזמנות להירשם...
  • ערב ל ט"ו באב-  ט"ו באב יחול השנה ב 3/8 . ניתן להזמין ערב לימוד חוויתי לנשים בלבד, או לגברים ונשים. מתאים לארגונים,ישובים, וקבוצות פרטיות. מצורפת דוגמא להזמנה.
  • קורסים: שנתי/ רבעוני- "על נשים ונשיות" , ו "אישי - נשי".  החלה ההרשמה לקורסים חדשים בהנחייתי המחפשים "בית" ומשתתפות לקראת שנת הפעילות הבאה החל מספטמבר 2012.  הקורסים מתאימים לארגונים,לקבוצות פרטיות ויישובים. מצורפים דפי הסבר על הקורסים: "על נשים ונשיות" , קורס"אישי - נשי" ניתן להתאים את משך הקורסים בהתאם לקבוצה המזמינה.
ותזכורת :
מוזמנים להגיע לפגישות הנחייה אישיות . תהליך הליווי הוא אישי ונקבע בהתאם לכם. ההנחייה מתאימה לנשים וגברים בכל גיל.
לפרטים נוספים אתם מוזמנים להתקשר אליי 052-6517515
 
וכמובן- הקלפים והספרים ומוצרי הכותנה האורגנית - מחכים לכם באתר הבית www.harlevor.com 
ולמי שחוגג יומהולדת בקרוב, או כל שמחה אחרת ורוצה חוויה מיוחדת - כדאי להזמין מעגל הקשבה עם החברים ו/או משפחה. מתנה מקורית ומרגשת!!!

בברכת קיץ מהנה ונעים
נשתמע
ענת
 

לתשלום בכרטיס אשראי
הערה: התשלום הוא דרך פיפאל, ניתן לשלם בכל כרטיס אשראי בין לאומי (גם למי שאין חשבון ב-PayPal)
______________________________________________________________________
ענת הר-לב אור  
טל: 04-9802288, הר חלוץ ,  E-mail:
anatharlevor@gmail.com