דף הבית >> תודעת-אור >> שער האור-מתוך "מקדש הלב- היזכרות"
 
 שערי האור
מתוך הספר "מקדש הלב- היזכרות"

"בנותיי ובניי המבורכים, עידן חדש ניצב בפניכם ואתם עומדים בשערו. התברכתם בתודעה מתפתחת ובזקנות שיובילו אתכן ואתכם אל שערי האור והריפוי הגדול. עליכם לבחור להיכנס בשער ולצעוד בדרך. הדרך היא אישית עבור כל אחת ואחד מכם וכך גם התפתחותכם. כקבוצה מנהיגה יש לכם תמיכה ועזרה הדדית שתאפשר את צמיחתכם המואצת ותחזק אתכן ואתכם בדרך הזאת. עליכם לבחור לראות, להקשיב ולהבין בהתבוננות הפנימית וללכת בדרך זו. אם בחירתכם לא תהיה שלמה, לא תוכלו להיות נוכחים ולהיפתח לתודעה זאת. כך או כך התהליך ימשיך ויפעל, כי זו תנועתה של האדמה והאימא הגדולה, וזו דרכה וייעודה. אך אם לא תבחרו להיכנס בשער וללכת בדרכיה של האמא, לא תוכלו להישאר כאן ולהיות שותפים לתנועה שמתרחשת, לכן עליכם לבחור. אל פחד, תנועה זו מבורכת והכרחית על מנת להמשיך את התפתחות הבריאה והעולמות. כמו כל תנועה היוצרת שינוי והתהוות. לכוחות התנועה אין טעם להתנגד, זה מחליש וממית. לתנועה יש להתמסר, להרפות ולהתמזג בה. אז נפתח הזרם בתוככם ומחוצה לכם עבורכם, ואתם יכולים להתפתח עם ובתוך התנועה המבורכת הזאת. אל פחד, הנכם מבורכים ומובלים בבטחה ויש מי שיראה לכם את הדרך, אם תסכימו לצעוד בה בעצמכם. זוהי דרך ברוכה ואין לה משך או זמן, מלבד התפיסה האשלייתית שלכם. הדרך היא חלק מהשלם והיא נוכחת שם תמיד. ידעתם אותה ב 'עבר', כפי שאתם מכנים זאת, ולכן אתם יודעים אותה גם כעת. עליכם להסכים לבחור ולהיזכר, זוהי דרך ההיזכרות. ההתבוננות פנימה מחברת אתכן ואתכם אל ההזכרות שלכם עד לחיבור לשלם. אם תסכימו לצעוד בדרך, עם הפחדים שלכם, הם ייעלמו כליל. ותחוו את מהות הקיום נטולת הפחדים, הזמנים והראייה האשלייתית בה אתם נתונים כעת. לא כולכם תצליחו מיד, הדרך תראה לכם ארוכה ומסובכת, בלתי ניתנת להבנה ולצעדה בה. זה בסדר. הבחירה שלכם היא החשובה וההסכמה להיות בתנועה, גם כשנדמה לכם שהיא איננה מתרחשת כלל ועומדת על מקומה. אינכם יכולים לזהות תנועה בתדר אחר וברטט אחר של האור כל עוד אתם נתונים לאשליית הראייה שלכם. כשתפתחו לתודעת האור תוכלו לראות ולחוש זאת כל אחת וכל אחד בדרכו, בזמן שלו ובהתאם ליכולות שלכם. אל תמדדו את הדרך שלכם. המדידה שלכם אינה האמת ואינה קשורה לשלם, ולדרכיה של האמא, זאת מדידה ארצית מוגבלת שלכם ואין לה משמעות באמת עבור התנועה של האמא הגדולה. לכן עליכם לבחור להתמסר לאי הידיעה. הדרך תהיה מונחת לפניכם, אך היא תראה לכם כדרך אל הלא נודע, כי זו מהותה עבורכם. להסכים להיות נוכחים כל רגע, מעבר לזמן, ולהקשיב לליבכם ולתודעתם שמחוברת ישירות לשלם. אם תחזרו אל החלוקה והמדידה וחיפוש התשובות והוודאות, לא תוכלו ללכת בדרך הזאת. זכרו את המעגלים, זכרו את המרכז של המעגלים, הנכם שייכים ומחוברים, גם כשאתם לבד. כעת יפתח עבורכם השער, אם תבחרו תוכלו לעבור בו ותחושו זאת. אם בחירתכם לא תהיה שלמה, והפחד יחסום אתכם, לא תוכלו לעבור את השער, ולא תחושו זאת. כך או כך הכל נכון וזו דרככם כעת. כולכם מבורכים, ואל תחושו צער אם אינכם מוכנים כעת. זמנכם יגיע בשעתו והשער יחכה לכם כשתוכלו לעבור בו. השער תמיד פתוח עבורכם, וה 'אמא' תמשיך בתנועתה תמיד.
כעת נשמו עמוקות, חושו את גופכם, את הווייתכם, והרפו אל האדמה שמתחתיכם. תנו לאדמה את משקל גופכם הפיסי והתנתקו ממנו. כעת הסכימו להיות בגוף האור שלכם והתרוממו יחד איתו. חושו את הרטט והתדר של האור. הוא אינו פועם, כמו לבכם, כמו האדמה. הוא זורם ונע וחסר צורה. הוא נמצא בין החלקיקים, בין הדממה, זו ראייה אחרת, שמיעה אחרת, חישה אחרת, הסכימו לקבלה. כעת מזגו את גוף האור אל גופכם הפיסי, כפי שהם משולבים תמיד. וחיזרו לחוש את גופכם הפיסי יחד עם האור, הם נוכחים יחד, ויכולים גם להיפרד, זו בחירתכם.
זהו השער של האור, הוא תמיד נוכח ומחכה לבואכם, ואתם יכולים לעבור בו בכל עת שוב ושוב על מנת להתחיל את דרככם בחזרה אל השלם. הסכימו לכך, אל פחד. חזרו אל האור ואל תנועת זרימתו הטבעית. המים יעזרו לכם להיזכר כשתשכחו. חזרו אליהם בתוככם ומחוצה לכם, כל אחד ואחת לפי דרכה וצרכיה. עליכם לבחור ללכת בדרך ולתרגל זאת, עד שהדרך תתגלה לכם ותהיה ברורה ופשוטה עבורכם אישית. זה אפשרי. האמינו בכך ותזכו בכך. קבלו את המתנה והשתמשו בה בתבונה ובתודעתכם החדשה. האמא הגדולה מברכת אתכן ואתכם בדרככם, היו ברוכים"
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

לתשלום בכרטיס אשראי
הערה: התשלום הוא דרך פיפאל, ניתן לשלם בכל כרטיס אשראי בין לאומי (גם למי שאין חשבון ב-PayPal)
______________________________________________________________________
ענת הר-לב אור  
טל: 04-9802288, הר חלוץ ,  E-mail:
anatharlevor@gmail.com