הקוד
 
 
המלצה לספר: הקוד / רונית גלפו
הקוד,מספר על חוקיות חדשה שנכנסה למרחב שלנו,על הגיון אחר ועל כוחנו לברוא ניסים ומציאות אחרת. בעזרת פעולה אחת מצידנו, נוכל לסייע ליקירינו להפסיק לסבול ממצוקותיהם.
הספר כתוב בצורה פשוטה ותמציתית, מאורגן ומסודר על פי שלבי עבודה והנחיות ברורות לפעולה. הוא מתאים לכל אחד ואחת, גם לאלו שלא בדיוק מאמינים ברוחניות, או מתרגלים אותה בחיי היום יום. לפי רונית גלפו, אין צורך בהבנה או אמונה בקוד, אלא יישום פשוט ומדויק. הקוד עצמו מתקיים גם כשלא מאמינים בו, או מבינים אותו.
ומהו הקוד? הקוד הוא "קוד הערבות ההדדית" שבחסותו כולנו כבר נעים בימים אלו. הקוד מספר על האחריות ההדדית הקיימת בינינו,על ראיית האחר, והיא מתחילה בראיית האדם היקר לנו. נטיית האנשים להתחבר זה לזה ולראות אדם נוסף מגיעה כאשר יש מצוקה, אך כאשר המצוקה חולפת, גם הערבות ההדדית שוככת,לעיתים אף נעלמת.
הקוד משתמש בתבנית זו, ומבין שדרך מצוקה אנשים פועלים ומתקדמים. זו המציאות. הקוד הופך את המצוקה למרכבה שדרכה אנשים יתקדמו למרחב אחר ולמערכות יחסים אחרות. אין צורך לשאול מדוע זה כך? אלא לראות בכך הזדמנות לשינוי, לצמיחה ולריפוי הדדי.
הקוד לא מצפה שנשתנה, אלא שנשנה, שנעשה פעולה אחת פשוטה, אך יום-יום בעקביות, ובעזרתה נתקדם אנו למקום חדש ביחס לעצמנו. דרך "התזוזה" הזו שלנו, גם היקרים לנו "יזוזו" ויוחלו להספיק לסבול ממצוקותיהם.
על פי הקוד אין צורך לעשות הרבה, אלא להתמקד במעט אך אפקטיבי.פעולה מדויקת במקום שלא נוח לנו, אך יביא לשינוי. גם הניסיון להבין ולהסביר לעצמנו אינו נחוץ, להיפך עדיף לבוא רעננים מחשבתית ופתוחים לחוקיות אחרת.
אחרי שהסכמנו לחוקיות החדשה, מציעה הכותבת ארבע פעולות שמובילות אותנו לעשייה:
1.      זיהוי האדם היקר לנו שכלפיו נדרש השינוי
2.      זיהוי המעשה
3.      המעשה עצמו
4.      האחריות לספר
לכל אחד מהפעולות יש הסבר בספר ופירוט כיצד לעשותו. והדבר אכן ברור וקל יחסית ליישום.... בכל מקרה בנוסף לספר יש סדנאות ומפגשים אישיים עם תלמידות ותלמידים של רונית שמאפשרים העמקה בתהליך וליווי אישי אם יש צורך. דרכם גם ניתן לרכוש את הספר. יש גם אתר www.thecode.co.il שניתן להגיע דרכו לכל הנדרש....
 
לסיכום- אני מוצאת את הספר משלים תפיסה שלמה של לקיחת אחריות על חיינו, של בחירה לעשות שינוי, ויחד עם זאת של השארת מקום לניסים, למה שמעבר להבנתנו וביכולתנו המוגבלות להבין או לראות. עלינו להסכים להיות ולעשות כמיטב יכולתנו, ולהניח לשאר לקרות.... בהצלחה!

לתשלום בכרטיס אשראי
הערה: התשלום הוא דרך פיפאל, ניתן לשלם בכל כרטיס אשראי בין לאומי (גם למי שאין חשבון ב-PayPal)
______________________________________________________________________
ענת הר-לב אור  
טל: 04-9802288, הר חלוץ ,  E-mail:
anatharlevor@gmail.com